zaterdag 7 februari 2015

Ik was op de film set van Pretty Little Liars!

De eerste dag van 2015 begon perfect, het kon niet beter. De reis naar Amerika stond al lang vast, het stond ook vast dat we een paar dagen naar LA gingen. Toen ik thuis mezelf zat te vervelen achter mijn laptop dacht ik.. Hmm waar zou Pretty Little Liars worden opgenomen? Ik ging zoeken op internet en ik kwam erachter dat je er gewoon naartoe kan! Het gaat hier om de VIP tour van Warner Bross. Dit is een rondleiding met een golfkarretje waarbij je gewoon door 'Rosewood' rijd. Natuurlijk zie je nog veel meer dingen uit andere series, maar dit klonk gewoon als droom voor mij als PLL fan. Ik vroeg gelijk aan mijn moeder of we de tour mochten doen als we in LA zouden zijn, het koste dan wel 55 dollar p.p. Maar kom op, als je hier een kans voor krijgt. Dan moet je er gewoon naartoe. We zijn er dus geweest en het was bizar, ik herkende zoveel plekken uit de serie. We gingen met een groot golfkarretje, en ik bemachtigde het plekje helemaal voorin. Er was een gids bij die alles vertelde, we kwamen de hoek om met die kar en ik zag al gelijk het witte kerkje. Volgens mij ging mijn hart best hard tekeer, want ik vond het zo spannend om het in het echt te zien. Helaas heb ik niet alles gezien, ik had namelijk nog graag het huis van Toby en Hanna willen zien, en de back yard! Maar daar zijn we helaas niet langsgekomen. Wel heb ik: The Brew, Radley, Emily's house, City Hall, Rosewood High School, Ezra's appartement en het kerkje gezien. Ik zal tussen de foto's door wel wat verslagjes geven, anders wordt dit echt een lap tekst. Veel kijkplezier! :)

Warner Bross VIP tour Pretty Little Liars
Hier boven zie je het totaal plaatje. Het middenstukje wordt heel vaak gebruikt in de serie. Dan staat daar een bankje, want dit is het centrum van 'Rosewood'. Hier achter zie je Rosewood City Hall a.k.a het politiebureau.

Rosewood High school pretty little liarsRosewood High School, wauw. Hier buiten wordt zoveel opgenomen dat ik de school met mijn ogen dicht herkende. Als ik iemand vertel over de Rosewood High School vraagt iedereen 'Ben je er ook binnen geweest?'. Het gekke waar je nooit over nadenkt is dat hier achter deze deur niks zit! Alles wat in de school wordt opgenomen is niet echt in de school, maar dat wordt in een grote studio opgenomen. Stom hé? Het is gewoon een muur.

En wist je dat de Rosewood City Hall en Rosewood High School zo dicht bij elkaar zaten? En ja ook achter de City Hall zit niks, het is ook gewoon een muur.

En dit is hier is Ezra's Appartementen complex. Zie je het gebouw ernaast? Dat is dat museum waar Ezra Aria ooit mee naartoe nam voor een date. Toen gingen ze met een limousine omdat het zo ver uit de stad was, terwijl het er gewoon naast zit!

Dit hier is Emily's house, waar ooit aan de zijkant een auto in is gereden in de serie. Zo grappig, toen ik net thuis kwam en de serie weer ging kijken keek ik de kerst special. Toen stond Paige bovenop het balkon om het huis te versieren. Ik vind dit huis trouwens echt cute en cozy.



Het witte kerkje komt ook vaak voor in de serie. Hier worden zo bijvoorbeeld de begrafenissen gehouden. Het is trouwens echt een super klein en schattig kerkje. Op tv en foto's lijkt alles groter.

Radley, het gekkenhuis.

Herkennen jullie hier The Brew? Ik herkende het niet gelijk, omdat je normaal de letters met 'The Brew' ziet boven de deur.

Hier, in stage 7 worden de binnenopnames gemaakt voor de serie. Denk hier aan alle slaapkamer scènes of woonkamer scènes. Je kunt hier niet zomaar naar binnen, mensen kunnen bijvoorbeeld spullen meenemen etc. Je zou wel een individuele Pretty Little Liars tour kunnen aanvragen heb ik ergens gezien op internet. Zodat je wel even binnen mag kijken, maar dat zal niet zomaar mogen. Lijkt me wel gaaf!

Ik vond deze dag echt geweldig, echt, ik zou 'm zo opnieuw willen beleven.Om eerlijk te zijn ben ik gewoon hartstikke jaloers op mezelf, als ik dit ooit op een blog van mijn lezeressen tegen zou komen zou ik zo jaloers zijn. Ja, jaloers op jezelf zijn is mogelijk. Ik vond het geweldig om hier geweest te zijn, ik heb weer iets van bucket list kunnen strepen! Nu ik de serie weer kijk zie ik plekken die ik in het écht heb gezien wat zo bizar is. Volgens mij heb ik ook wel wat PLL fans volgers, ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie van dit artikel vinden. Best origineel artikel toch? Ik bedoel, ik vind het zelf gewoon helemaal geweldig. 2015 kon niet beter begonnen worden!

SHARE:

30 opmerkingen

  1. Waah dit moet ik aan mijn zus vertellen! Wij gaan aankomende zomer ook naar Amerika en zei is echt een enorme pll fan haha! Leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, wat waanzinnig gaaf dat je er bent geweest! Ik ken Pretty Little Liars helemaal niet *shame* maar kan me voorstellen dat als je een groot fan ervan bent je hier heel graag naartoe wilt als je dan toch in Amerika bent, haha. Inderdaad een super origineel artikel maar gewoon jouw fotografie is alleen al origineel! Je maakt zulke prachtige foto's en je reisverslagen over Amerika vind ik heel leuk om te lezen! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat dit kan en dat je het allemaal hebt mogen zien!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf! Toen ik de titel zag verwachtte ik echt totaal niet dat je er zelf was geweest! Ik dacht dat je gewoon stukjes uit de serie geknipt had met teksten erbij 'dit is ......'s huis', maar dit is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt zo tof! Als ik er in de buurt zou zijn, zou ik er ook wel een kijkje willen nemen. Leuk om te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je op de set hebt gekeken van pll!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dit is zo leuk om te zien! Ik ben ook echt pll fan *fangurling* haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super vet dat je dit in het echt hebt mogen zien! Echt een raar idee dat er achter die deuren niks zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaaf dat je dit hebt gedaan. Ik heb zo in New York de Sex and the city tour gedaan, wij gingen naar plekken waar Carrie vaak kwam in de opnames haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf dat je daar bent geweest! Lijkt me leuk om het zo dan allemaal te herkennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wauw! Heel erg gaaf! Zo gek dat die gebouwen gewoon een muur zijn! Lijkt me leuk om hier heen te gaan :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf dat je dit hebt meegemaakt! Leuke blog heb je trouwens =)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh dit is echt zo leuk!! Ik ben inderdaad wel jaloers als trouwe fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aah, dit is zo ontzettend gaaf Bo! Echt apart dat de gebouwen gewoon maar muren zijn, daar had ik nog nooit over nagedacht, haha. Echt een hele leuke ervaring, ik ben als pretty little liars fan dan ook heel erg jaloers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah zo gaaf dat je daar bent geweest! Het lijkt me ook echt super leuk om dat een keer te bezoeken!
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt supergaaf hoor, zeker als je mega fan bent van PLL! Ik kijk het ook erg graag. Lijkt me gaaf om dan alles in het echt te zien. Ook grappig dat sommige dingen dus gewoon zo dicht bij elkaar zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super gaaf zeg :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. My goodness, haha! Ik zat echt naar adem te smakken toen ik je artikel las, zo gaaf! Ik volg PLL nu ook meer dan een jaar en ben echt obsessed. Super cool dat je er geweest bent! Liefs ♥ (Ik had volgens mij al een comment geplaatst bij dit artikel, of ben ik nou gek? ;P) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohmijngod, dit moet ik echt een keer doen. Dit is echt te gaaf <33

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohmijngod, dit moet ik echt een keer doen. Dit is echt te gaaf <33

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Reacties
    1. Bij Warner Bross Studio VIP Tour Los Angeles :) Als je daarop zoekt op google kom je er wel uit.

      Verwijderen
  22. Zo gaaf!!!!
    Ik wil dat ook zo graag doen, ik ga volgend jaar naar Amerika dus ik heb wat vraagjes;
    Welke andere series worden daar nog meer opgenomen en zie je tijdens die tour?
    Heb je in Amerika de kaartjes gekocht of online in Nederland?
    Is het het geld waard? Ik ben een mega pll fan, alvast bedankt
    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de Studio tour kom je o.a ook dingen van de serie Friends tegen, en Harry Potter! Wij hadden de kaartjes online besteld in Amerika, omdat je ze wel van tevoren moet bestellen als je nog een plekje wil. Als PLL fan vond ik het het geld zeker wel waard! Liefs!

      Verwijderen
  23. Beetje laat maar WOUW!

    lijkt me zo grappig
    GROTE PLL FAN HIER

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi, ik vraag me af waar je deze kaartjes kan kopen op het internet. En hoe duur de precies zijn. En je had het ook over zo'n individuele Pretty Little Liars tour door de woonkamers en slaapkamers. Hoe duur is dat en waar kan je dat kopen?��

    Groetjes,
    Nicky.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat moet je opzoeken als je het wil vinden op maps

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig