dinsdag 13 januari 2015

Bryce Canyon

Na een dag verblijf in Springdale Zion National Park vertrokken we naar Bryce Canyon. Bryce Canyon is ook een National Park. Het was er prachtig, precies zoals ik het mezelf had voorgesteld. Met sneeuw op de topjes van de fel oranje rots bergjes. Er lag onwijs veel sneeuw in dat gebied en de zon scheen heerlijk. Het was een perfecte dag, Bryce Canyon was onwijs mooi. We hebben de hele dag door het park gereden en zijn uitgestapt bij de uitkijkpunten. Als laatste kwamen we uit bij een punt waar je zo ver kon kijken. 's Avonds gingen we eten en reden we nog even het park in toen het pikdonker was. Er was een prachtige sterrenhemel die ik niet kan omschrijven. Het was zo bizar, toen we nog bij het hotel waren was er geen ster aan de hemel. In het park was het pikdonker, dus je kon het perfect zien. Je zag miljoenen sterretjes in de lucht, zelfs die hele kleintjes. Dat was een van mooiste dingen die ik heb gezien in mijn leven. Ik heb er helaas geen foto's van kunnen maken, maar ik googelde net even op 'Bryce Canyon Stars' en ik zag heel veel foto's die leken op de sterrenhemel die ik heb gezien. De dag in Bryce was geweldig, ik vond Bryce één van de hoogtepunten van onze rondreis door Amerika. Er waren zoveel verschillenden dingen te zien in het gebied. Ik heb ook nog veel foto's van de sneeuw natuur, die ik een apart artikeltje zal posten. Wat vinden jullie van Bryce Canyon?

bryce canyon reisverslag

bryce canyon












SHARE:

16 opmerkingen

  1. Wauw wauw! Echt onzettend mooi! Je hebt echt prachtige foto's geschoten!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeetje wat een gave plek is dit zeg, ik zou dit ook graag eens in het echt willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige fotos, het ziet er echt heel mooi uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog mooier dan de vorige! Wat een apart landschap, ik vind de kleuren erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie plek, vooral om foto's te maken! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Over perfectie gesproken! Mooie plek en prachtige foto's ♥ Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw. Waarom is er nu school? Waarom kan ik niet gelijk op het vliegtuig springen om hierheen te gaan. zo. mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's zeg! (en wat heb je een leuke blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.. wederom adembenemende foto's :)! Die sterrenhemel lijkt me ook fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben er geweest maar jouw foto's zijn heel mooi met sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De foto's die je hebt gemaakt zijn echt prachtig! Het lijkt me zo adembenemend om daar een keer in het echt te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauuuw, het ziet er zo speciaal en spectaculair uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauuuw, het ziet er zo speciaal en spectaculair uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig